Musiikki

Bänditoiminta

Oletko kiinnostunut soittamisesta, laulamisesta tai miksauksesta? Bänditoiminta on kaikenikäisille nuorille tarkoitettua toimintaa, jossa soitetaan yhdessä ja pidetään hauskaa. Bändi kokoontuu NuorisoNurkassa, josta siirrytään soittelemaan bänditilaan tai seurakuntatalolle.

Bändi soittaa mm. gospelmessuissa. Gospelmessu on ehtoollisjumalanpalvelus, jossa musiikkina voi olla virsien lisäksi myös muita hengellisiä lauluja. Virret ja laulut säestetään bändisoittimilla ja tunnelma on ehkä muutenkin perusjumalanpalvelusta rennompi ja nuorekkaampi.

Bändiporukka sopii keskenään tapaamisistaan.

Kuorotoiminta

Seurakunnassamme on myös kuorotoimintaa nuorille ja nuorille aikuisille. Kuorotoiminnasta vastaavat kanttorit. Lisätietoja kuoroista sekä musiikkitapahtumista löydät seurakunnan nettisivuilta.