lapsia seurakunnan kerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Kirkon varhaiskasvatuksen tehtävänä on tukea lapsen ja hänen perheensä kokonaisvaltaista kasvua ja hyvinvointia kristillisen ihmiskäsityksen mukaisesti. Lähtökohtana on kirkon kasteopetus sekä vanhempien tukeminen heidän kristillisen kasvatuksen tehtävässään.

Limingassa kerhojen ohjaajina toimivat lastenohjaajat, joilta voi kysyä lisätietoa kerhoista.
Riitta Kinnunen, puh. 0447521238 ja Päivi Tulisalo, puh. 044 752 1239

Kerhopaikat ovat Koti-Pietilän kontti, Pappilantie 1, 91900 Liminka ja Tupoksen Vanamo, Kauppakaari 1, 91910 Tupos

Lisätietoa kerhoista sekä ilmoittautumislinkin löydät ko. kerhon välilehdeltä:

• Parkkikerho on 1-6-vuotiaille, jos tarvitse tilapäistä hoitoa lapsellesi, kesto 2h.
  • Päiväkerho on kirkon toimintaa 3-5 -vuotiaiden lasten parissa, kesto 2h.
  • Seikkailukerho on 4-5-vuotiaille tarkoitettu toiminnallinen päiväkerho, kesto 2h.
  • Perhekerhoihin ovat tervetulleita äidit, isät, tädit, sedät, mummot ja papat yhdessä lasten kanssa, kesto 1½ tuntia.