Limingan kirkko ja tapuli maalataan

Sorcolor Oy korjaa ja maalaa kirkon ja tapulin. Urakka kestää syksyyn saakka.

Limingan kirkko

Limingan seurakunnan kirkon ja tapulin maalaus- ja korjausurakoitsijan hankinta järjestettiin julkisella avoimella hankintamenettelyllä tammi-helmikuun vaihteessa. Määräaikaan mennessä seurakunta sai 10 tarjousta. Tarjousten arviointi ja vertailu suoritettiin tarjouspyynnön mukaisesti.

Kirkkoneuvosto valitsi urakan toteuttajaksi Sorcolor Oy:n. sopimusneuvottelujen jälkeen urakkasopimus allekirjoitettiin huhtikuun alussa. Urakan kokonaishinta arvonlisäveroineen on 579 080 €. Urakka sisältää kirkon ja tapulin ulkovuorauksen korjauksen, maalinpoiston ja maalauksen lisäksi mm. ikkunoiden, ulko-ovien ja luukkujen korjaukset. Työt alkavat huhtikuun toisella viikolla ja kestävät syksyyn saakka.

Kirkko on remontin aikana normaalisti käytössä muulloin paitsi kesäkuussa, jolloin tehdään kaikki kirkon käyttöä haittaavat korjaustyöt.

2024-04-03 12:57:00.0