Auta Ukrainan kansaa Kirkon Ulkomaanavun kautta

Voit osallistua keräykseen tilisiirrolla, tekstiviestillä tai verkkolahjoituksella. Myös kolehteja kerätään ukrainalaisten auttamiseksi.

Kirkon Ulkomaanapu jakaa hätäapua Ukrainalaisille perheille yhdessä kumppanijärjestöjensä kanssa. Käytännössä apu on esimerkiksi ruoka-apua, lämmikkeitä ja muita perustarvikkeita. Kirkon Ulkomaanapu on aloittanut hätäapukeräyksen.

Näin voit osallistua keräykseen:

Perinteinen tilisiirto: Nordea: FI33 1572 3000 5005 04, viesti: Ukraina

Tekstiviestilahjoitus: Lähetä tekstiviesti APU20 numeroon 16499 (20 €)

Verkkolahjoitus: Siirry tekemään lahjoitus KUA:n verkkosivuilla

Kirkon Ulkomaanapu ei kerää tarvikkeita Suomesta ja lähetä niitä Ukrainaan. Avustustarvikkeiden hankinnat tehdään Ukrainan naapurimaissa. Näin säästetään kuljetuskustannuksissa, minimoidaan ympäristövaikutukset ja tuetaan paikallisia elinkeinoja.

Limingan seurakunnan jumalanpalveluksissa kerätään myös kolehteja ukrainalaisten auttamiseksi.

2022-03-02 09:13:39.0