Lakeuden laulajien Ystävänpäiväkonsertti

Konsertti

Limingan kirkko

Lakeuden yksinlaulajien Ystävänpäiväkonsertti pidetään Limingan kirkossa 12.2. klo 19. Konsertissa esiintyvät Saana Kyllönen, Saara Luukkonen, Paula Airaksinen, Henrik Ahola, Liisa Louhisalmi, Sarianna Uusitalo, Keijo Laurila, Samu Vanhala, Markku Pitkälä, Paula Kinnunen. Konsertissa säestävät Mika Kotkaranta urut ja Antti Mikkonen piano.

Vapaaehtoinen ohjelmamaksu Yhteisvastuulle.
Konserttiin on vapaa pääsy.

Lakeuden yksinlaulajat ovat laulajaporukka, joka on järjestänyt yksinlaulukonsertteja joulukuusta 2021 alkaen. Ryhmän tavoitteena on omalta osaltaan olla monipuolistamassa ja rikastuttamassa Lakeuden alueen musiikkitarjontaa. Lakeuden yksinlaulajiin kuuluu toistakymmentä laulun opiskelijaa ja ystävää. Ohjelmistossa on monipuolisesti klassista musiikkia aina kansanlauluista ja virsistä liedeihin ja aarioihin.