Tutki uskoa

Tutustu kristillisen uskon perusteisiin, ilmiöihin ja kysymyksiin. Alla olevista kuvalinkeistä pääset tutustumaan aiheisiin tarkemmin.

Kun haluat keskustella uskonasioista, ota yhteyttä seurakunnan työntekijöihin.

> Yhteystiedot

Aikuisrippikoulu

Mikäli rippikoulu on aikoinaan jäänyt käymättä ja haluaisit pohtia uskoon ja elämään liittyviä kysymyksiä, voi aikuisrippikoulu olla vastaus sinun tarpeisiisi. Aikuisrippikoulu toteutetaan räätälöitynä, keskustelevana rippikouluna ja sen laajuus on 20 tuntia. Siihen voi liittyä tutustumista seurakuntaan ja sen tapahtumiin. Kristinuskosta syystä tai toisesta kiinnostuneelle aikuisrippikoulu on loistava tilaisuus keskustellen pohtia elämän suuria kysymyksiä, kristinuskoa ja omaa suhdettaan siihen. Kastamattomalle aikuisrippikoulu toimii samalla kastekouluna. Lopullisen päätöksen siitä, haluaako tulla kastetuksi tai konfirmoiduksi voi tehdä vasta rippikoulun käytyään. Tietoa aikuisrippikouluista saat ottamalla yhteyttä Matias Leskiseen 044 7521231, matias.leskinen@evl.fi.