Seurakuntaretki Kalajoelle

ke 2.8. klo 8.00 – ke 2.8. klo 17.30

Ilmoittautuminen on päättynyt

Käydään Lasiateljeessa, Tyngän myllyllä ja karkkipajassa sekä kirkossa. Lapsiperheillä mahdollisuus maksaa vain matkat ja mennä päiväksi Jukuparkkiin tai Hiekkasärkille. Hintaan sisältyy ruokailu ja kahdet kahvit + matkat. Ilmoittautuminen 21.7. mennessä kirkkoherranvirastoon 044 752 1220 tai netissä.

Lähtö S-marketilta klo 8.00 ja paluu Liminkaan 17.30. Ohjelmassa tutustuminen ja kakkukahvit Lasiateljeessa, tutustuminen Tyngän Myllyyn ja Karkkipajaan, ruokailu Kalajoen Kristillisellä opistolla, vierailu Kalajoen kirkossa ja hiekkasärkillä ja lähtökahvit Lokkilinnassa. Retken hinta 35€. Hintaan sisältyy ruokailu ja kahdet kahvit + matkat.
Lapsiperheillä mahdollisuus maksaa vain matkat (15€) ja mennä päiväksi Jukuparkkiin tai Hiekkasärkille.
Ilmoittautuminen 21.7. mennessä kirkkoherranvirastoon (044 752 1220) tai oheisesta linkistä.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille